2月9日 - 欣媚家拜年

今日欣媚叫我地去佢屋企拜年 , 去到果陣全部人已經到齊晒... , 已經響度聚緊賭左 = = , 我都唔執輸 , 一去到叫聲Uncle Auntie 就坐低一齊賭嚕^^ , 莊家當然係欣媚既老公 ,阿銓喇 , 開頭本來都幾好贏既...但係越賭就越輸.... @#!$!#@!# , 賭下賭下 , 唔經唔覺已經11:00pm幾左 @.@ .... 不過好彩...臨尾比我贏返10幾皮...呵呵...^^! 大概11:30pm全部就返晒屋企嚕 ~



转身离开...


毁坏的沙雕如何重来
有裂痕的爱怎么重盖
只是一切结束太快
你说你无法释怀

转身离开分手说不出来
你有话说不出来
海鸟跟鱼相爱只是一场意外
我们的爱差异一直存在
回不来

. . .回不來 . . .

2月4日 - 電話飯店((((正)))


今日係Rave同埋阿輝既生日 , 首先祝佢地生日快樂先 ... 今日...7:30pm出門 , 載齊晒人 , 去油站集合 ... 8:00pm幾出發 , 我地e架車咧就去負責去載一個好耐冇見既人 , 阿Rave @.@... 去到佢屋企附近 = =...唔知住邊度 ... 揾左好耐都揾唔到... 搞到我地係車同山o益 ... ... 再揾左成...唔知幾耐...終於揾到喇...真係好耐冇見...阿Rave , 有冇發覺我地仲顛過以前 , ^^ 跟住我地就以最快既速度去電話飯店 .. 去到果邊...已經係佢地既燒煙時間左... = ="" ... 不過唔緊要 , 電話飯店係任拿既 !! 要乜 , 拿乜!!! 魚 , 蝦 , 蟹 , 豬 乜都有齊 !! 我地Second Round !!!!!! 食盡佢 !!! (燒啦啦超正!!) , 食完 ...已經差唔多係10點幾左... = = ... 跟住就埋單 , 一人RM19.80 ~ 都幾抵食 !!記住 , 係任拿任食喔...

2月2日 - 正月初五 -- 雲頂 !!!


喔喔喔~上雲頂嚕 !! 神早6:30AM就起身準備一切 , 7:00AM多就出發嚕 !! 我地先去友力食野先...==食左一頓好難食既早餐 .... >"< 算喇...食完我地就快快出發嚕...好快既就到左雲頂嚕^^ , 我地先去半山休息住先...好凍... 5分鐘後繼續上山...P1 P2 P3 既Parking都爆晒... = = , 好多人.....揾左好耐先揾到Parking.......跟住就去First World嚕 ~~ 一去到就去玩雪屋嚕^^呵呵 !!!! RM17一個人...快快買快快入嚕~~~著齊晒裝備入雪屋去!!!一入到去就打雪仗 ~跟住再到滑滑 !! 認真過癮^^玩完雪屋就去行下街街嚕~~跟住就去打機 ~~.....玩完之後....全部人都已經Feel到好痛餓左...但係....去到邊度....爆到邊度...麥當當爆 , KFC爆 , BURGER KING爆...PIZZA爆....出邊餐室...爆....................行o黎行去猶豫左好好好好耐...終於決定食KFC......分工合作 , 我地霸位 , 佢地ORDER...^^好快就有位嚕...叫左一個大既Familly PAck ...成桶雞...全部即刻變成餓鬼咁狂食 ~~~ = =...好勁...!! 食完一餐勁既...出去行下嚕~~吹下冷風...去公園行下...都成4點幾嚕....係時候落山架嚕....一上車...搞左一陣...就訓嚕....一路訓到KL....返到cheras...已經6點喇....唔掂....訓覺 ! ! 途中有錄到短片...可惜錄到要返既時候已經冇電左......>"<...雲頂半日游.....累累累 !!!


在半山


去緊First World...

係雪屋

-------------------------------------------------------------------------------------

係公園影既

餓鬼上身...

休息中...


公園


係First World 大廳睇到兩名Ferrari Showgirl !!


2月1日 - 正月初四 -- 天後宮 !!!!


人話龍年今年犯太歲 , 所以我地就去天後宮拜下神 , 我地差唔多2點幾開始去 , 好快就到天後宮左...不過...有D衰野發生左....阿銓既車上山半途水滾 , 阿銓即刻渣去一邊Park住先 , 落車check下架車 , 見到好大陣煙 = = .... 好臭 , Check左一陣 , 見到天後宮都唔係幾遠姐...我地就打算乾脆行路上去 , 將架車Park係度 , 等架車既溫度下降........ 行到上去天後宮 ... 入去燒左幾支香 , 我都入去求左支簽...求到一支...唔係幾好既簽.... >"<...跟住再行下...就返屋企嚕...

然後夜晚就係ABC坐下 ... 再夜D就同阿銓落PUB嚕....除四就係咁過喇...



阿銓 = =

1月31日 - 正月初三 --- Sunway !!!!!!



恭喜發財 ~~ 今日係除三 , 好多朋友都拜晒年返o黎...所以我地提議去sunway搞 ~~ 2:00PM~我地先去康樂果度既麥當當食野先...今日真係齊人 , 有志霖 , 豪哥 , 老富 , 老K , 阿輝 , 國鋒 , 阿銘兩公婆 同埋 阿倫兩公婆 ^^ ... 正 !! 食完即刻起程 ! ... 可惜我部機唔防水 , 所以CAP唔到玩水既情況 >"< , 玩到6:00pm點幾 , 全部已經好累左...換返杉 , 將身體過下水 ... 去 Pyramid 揾野食...揾到間Chicken Buffet ^^ , RM16.90一個人 , 入去任食 !... 不過D野就認真嘛嘛地~~ , 不過都食得好緊要飽 ~~ 呼 , 大概8-9點返到屋企嚕...成身都好痛.... 不過我 , 老富 同 老K 仲未完 , 12:00AM點幾半夜仲走去Gasoline飲野 ~~ ^^ 飲到1:00AM點幾先返屋企 ~.~... 就o黎傻喇... Chicken Buffet....
經過一番大戰後...
返屋企嚕...

1月28日 - 最後一日係BRANDED SHOP...


今日係年三十晚...返半日工...亦都係最後一日返工...話是話...真係有D唔捨得...點話都好 , 唔對都對左成個月...難免有D唔捨得既...就o黎放工果陣...大家都互相交換電話號碼...睇住有d早返既朋友一個一個返晒...唉...都唔知仲有冇機會見返...係度..希望所有Branded Shop既同事,全部幸福快樂 !!

1月26日 - 提早慶祝老富&安琪誕... ...



今日夜晚係老富同埋安琪既生日Party , 今日OFF , 所以神早就去金河買過年杉先 , 下午出門 , 買左件Levi's Engineer Jeans , 1件TEE^^搞掂 , 因為之前已經買好多左 , 不過仲爭件Jeans , 所以今日o黎買 , 買完...都差唔多傍晚左嚕...所以選擇唔返屋企 , 直接去老富既屋企 , 一去到就見到好多女係度BBQ = = "... 有識既有唔識既 , 果陣我已經好痛餓左 , 所以快快拿D米粉炒飯頂住肚先,然後先再去BBQ... , 食到7788 , 切蛋糕時間... = = , 唱生日歌果陣有D..想死既感覺 = =..."" 愛死死唔去咁就唱完...食完蛋糕 ...呵呵...開臺賭返兩浦先.... = = , 點知...輸到#$#@%$#$#@$@#$#%#$ !!!... 到左12點幾...大家執晒D野...返屋企嚕...我地幾個就去ABC飲飲茶先再返...出左成日...好累... /o\""


黑麻麻...@.@(好想死既生日歌.. Ha Happy...bii ii ii thhh day...to to to tooooo uuu..u..u.......) = =