1月26日 - 提早慶祝老富&安琪誕... ...



今日夜晚係老富同埋安琪既生日Party , 今日OFF , 所以神早就去金河買過年杉先 , 下午出門 , 買左件Levi's Engineer Jeans , 1件TEE^^搞掂 , 因為之前已經買好多左 , 不過仲爭件Jeans , 所以今日o黎買 , 買完...都差唔多傍晚左嚕...所以選擇唔返屋企 , 直接去老富既屋企 , 一去到就見到好多女係度BBQ = = "... 有識既有唔識既 , 果陣我已經好痛餓左 , 所以快快拿D米粉炒飯頂住肚先,然後先再去BBQ... , 食到7788 , 切蛋糕時間... = = , 唱生日歌果陣有D..想死既感覺 = =..."" 愛死死唔去咁就唱完...食完蛋糕 ...呵呵...開臺賭返兩浦先.... = = , 點知...輸到#$#@%$#$#@$@#$#%#$ !!!... 到左12點幾...大家執晒D野...返屋企嚕...我地幾個就去ABC飲飲茶先再返...出左成日...好累... /o\""


黑麻麻...@.@(好想死既生日歌.. Ha Happy...bii ii ii thhh day...to to to tooooo uuu..u..u.......) = =

No comments: