1月31日 - 正月初三 --- Sunway !!!!!!



恭喜發財 ~~ 今日係除三 , 好多朋友都拜晒年返o黎...所以我地提議去sunway搞 ~~ 2:00PM~我地先去康樂果度既麥當當食野先...今日真係齊人 , 有志霖 , 豪哥 , 老富 , 老K , 阿輝 , 國鋒 , 阿銘兩公婆 同埋 阿倫兩公婆 ^^ ... 正 !! 食完即刻起程 ! ... 可惜我部機唔防水 , 所以CAP唔到玩水既情況 >"< , 玩到6:00pm點幾 , 全部已經好累左...換返杉 , 將身體過下水 ... 去 Pyramid 揾野食...揾到間Chicken Buffet ^^ , RM16.90一個人 , 入去任食 !... 不過D野就認真嘛嘛地~~ , 不過都食得好緊要飽 ~~ 呼 , 大概8-9點返到屋企嚕...成身都好痛.... 不過我 , 老富 同 老K 仲未完 , 12:00AM點幾半夜仲走去Gasoline飲野 ~~ ^^ 飲到1:00AM點幾先返屋企 ~.~... 就o黎傻喇... Chicken Buffet....
經過一番大戰後...
返屋企嚕...

No comments: