2月2日 - 正月初五 -- 雲頂 !!!


喔喔喔~上雲頂嚕 !! 神早6:30AM就起身準備一切 , 7:00AM多就出發嚕 !! 我地先去友力食野先...==食左一頓好難食既早餐 .... >"< 算喇...食完我地就快快出發嚕...好快既就到左雲頂嚕^^ , 我地先去半山休息住先...好凍... 5分鐘後繼續上山...P1 P2 P3 既Parking都爆晒... = = , 好多人.....揾左好耐先揾到Parking.......跟住就去First World嚕 ~~ 一去到就去玩雪屋嚕^^呵呵 !!!! RM17一個人...快快買快快入嚕~~~著齊晒裝備入雪屋去!!!一入到去就打雪仗 ~跟住再到滑滑 !! 認真過癮^^玩完雪屋就去行下街街嚕~~跟住就去打機 ~~.....玩完之後....全部人都已經Feel到好痛餓左...但係....去到邊度....爆到邊度...麥當當爆 , KFC爆 , BURGER KING爆...PIZZA爆....出邊餐室...爆....................行o黎行去猶豫左好好好好耐...終於決定食KFC......分工合作 , 我地霸位 , 佢地ORDER...^^好快就有位嚕...叫左一個大既Familly PAck ...成桶雞...全部即刻變成餓鬼咁狂食 ~~~ = =...好勁...!! 食完一餐勁既...出去行下嚕~~吹下冷風...去公園行下...都成4點幾嚕....係時候落山架嚕....一上車...搞左一陣...就訓嚕....一路訓到KL....返到cheras...已經6點喇....唔掂....訓覺 ! ! 途中有錄到短片...可惜錄到要返既時候已經冇電左......>"<...雲頂半日游.....累累累 !!!


在半山


去緊First World...

係雪屋

-------------------------------------------------------------------------------------

係公園影既

餓鬼上身...

休息中...


公園


係First World 大廳睇到兩名Ferrari Showgirl !!


No comments: