2月4日 - 電話飯店((((正)))


今日係Rave同埋阿輝既生日 , 首先祝佢地生日快樂先 ... 今日...7:30pm出門 , 載齊晒人 , 去油站集合 ... 8:00pm幾出發 , 我地e架車咧就去負責去載一個好耐冇見既人 , 阿Rave @.@... 去到佢屋企附近 = =...唔知住邊度 ... 揾左好耐都揾唔到... 搞到我地係車同山o益 ... ... 再揾左成...唔知幾耐...終於揾到喇...真係好耐冇見...阿Rave , 有冇發覺我地仲顛過以前 , ^^ 跟住我地就以最快既速度去電話飯店 .. 去到果邊...已經係佢地既燒煙時間左... = ="" ... 不過唔緊要 , 電話飯店係任拿既 !! 要乜 , 拿乜!!! 魚 , 蝦 , 蟹 , 豬 乜都有齊 !! 我地Second Round !!!!!! 食盡佢 !!! (燒啦啦超正!!) , 食完 ...已經差唔多係10點幾左... = = ... 跟住就埋單 , 一人RM19.80 ~ 都幾抵食 !!記住 , 係任拿任食喔...

No comments: