2007 年 - 9月 20日 - D-Blue 回歸

D-Blue 係度足足停左9個月 , 係度同大家嚴重講一聲 "對唔住" , 再宣佈由今日起 , D-BLUE一定會繼續Updated返 ! 唔會再比佢停落去 ! 過去9個月 , 發生過 , 做過 , 經歷過 , 見識過好多好多好多好多事情 , Updated 返以前D野已經冇意思 , 所以我只會updated繼續返由今日起所有的 <心得&回億> , 我地呢班友 , 今時今日 , 人事已變 , 大家已經向緊未來作打算 , 有D繼續讀書 , 繼續升級 , 有D已經開始工作 , 存錢作打算 , 甚至有人經已出國深造 , 實在本事 , 但係有D仍然揾緊工作 , 不過我地仲好生 , 仲有機會 , 繼續打拼 !
我終於可以返來網絡世界 , 好多野唔同左 , MSN少人左 , 去左邊咧D人 ?

大佬 , 我等左你好耐啊......

No comments: