12月25日 - 聖誕快樂!!

聖誕快樂~~一年一度既聖誕又到喇...金河直情爆晒鵬...都好好生意 , 哈 !拼命做到10:00pm , 收工 !!! 行去金河大門口...見到D人已經係度開緊Spray戰...今年我絕對唔會晒錢去買SPRAY來搞... ...完全冇辦法行路去Times Square...所以被迫要搭Monorail , 極度十分之冒險咁行去Monorail站度再搭去Times Square...跟住揾阿輝 ... 今年只得阿輝&技安同寶貝一齊度過...其他人我都唔知去左邊嚕......不過開心已經足夠! 入返正題 , 我選擇左去"回音石"飲野... , 叫左幾支酒來飲飲 , 聽聽Life Band ... 談談天 ... Relax 下 ... 飲到一半...有個Waiter話要幫我同Jc影張相 , 佢話要放上去佢地既網站wor...http://www.wingsmusicafe.com/...一路飲到11:59pm , Life Band 開始倒數聖誕... Merry ' Chiristmas~~~!! 現場既氣氛再加上Life Band既音樂 , 感覺好High~~~! 跟住仲有得抽獎tim ! , 開頭D小禮物完全冇我地份... 有D失望...點知...最後一份 , 亦係全場最大份既...竟然比我中左tim !!!! 哈哈 , 即刻飛出去拿獎~~開心開心 !! 太幸運喇 !! .... 再坐左一陣...飲完酒 , 埋單走人嚕...... 開開心心拿住聖誕禮物返屋企嚕...!! 不過有D累...e 家 Updated 埋Blog就訓嚕...大家Good Nite & Merry ' Chiristmas !!!!








我既聖誕禮物 , 有紅酒 , ferero Rochers & 好多Chocalate , 開心開心

No comments: