9 月 27 日 - King Kong 20 歲啦 !

我地呢班朋友中 , 有馬蹓 , 猩猩 , 熊 等等等...好多禽獸 ... = =" , 而今日呢 , 就係猩猩既大壽 !! 列牌當然要慶祝一番 . 選左"大城堡"既"聚一聚火鍋店" , 港台式既唰唰鍋 , 每人RM15++ 包水包山包海 , 任拿任食 , 不過要小心 , 食唔晒會計返$架 ... 切勿貪心 ! D野仲還算新鮮啦 , 不過選擇唔夠多 , 如果真係要食靓唰唰鍋 , 我都係建議"海港" , 一樣都係大城堡 , Happy Garden附近 , 不過就比較貴 , 言歸正傳 , 就咁樣食下玩下笑下 , 已經食到頂胃 , 食唔晒果D都照樣吞 , 費時中Penalty 嘻 ! 食飽飽仲有咩做 ? 當然係蛋糕出場啦 , 蛋糕出場關燈大唱生日歌 , 隔離檯D Customer亦都非常合作一起唱生日歌 , 成間店即時熱鬧1分鐘 ! 哈哈 !正!~







唰緊豬肉...^^
興奮中的King Kong...-.-


食玩唰鍋 , 仲未咁快結束 , 下一場再去"BRJ"飲茶啡水 , 直到...凌晨2:30++散Band返屋企 , 途中...Monkey打來求救,話king kong 車爆胎...全部 U Turn 返轉頭去幫手 , 好彩多得永權哥既專業 , 有型的佢 , 三兩下就搞掂 , 掂啊!權哥! 搞掂之後就返屋企訓嚕....!




上下鏡先^^"

No comments: