6月10日 - Mcdonald Or Madonna ? QinCai .

食咩呢 ?
QinCai啦.
你話啦.
咁食咩呢?
QinCai.
你話啦.
想吃中菜定西菜?
QinCai.
我都QinCai.
咁你話啦.
唔好啦,你話啦.
咁食咩呢?
唸下先.

有時候出去,不知道為甚麼,大多數我認識的人,包括我自己,都不肯拿主意去哪裡吃飯.

唸到未?
未呀,食咩呢?
QinCai.
你話啦.
咁呀...想食日本菜定韓國菜?
QinCai.
你話啦.
咁食咩呢?
唸多一陣先......

有時候朋友生日,要到哪裡慶祝,也會遇到這種情況,太遠懶惰去,太近沒新意,太貴有人不捨得,太便宜吃到不吃.

好肚餓.
我都係.
咁食咩呢?
QinCai.
你話啦.
想食意大利菜定法國菜?
我QinCai.
我都QinCai.
咁你話啦.
唔知窩,你話啦.
我QinCai.
咁食咩呢?

煩嗎?真的很煩.

咁食咩呢?
QinCai.

答QinCai的人,包括你和我,何曾試過真的是"QinCai" ?

No comments: