我Support !




影相冇罪 偽人冇理

人地自拍就講人地淫虫,呢D都係女主角自願的,藝人唔係人?

人地未返來就講人地"縮沙",又話人地走去邊走去邊,難道人唔洗冷靜既咩?藝人唔係人?

人地多女朋友,D女朋友都自願比佢影,難道你地又唔比?請自己分析咩叫"自願"

又話乜野教壞青年,呢樣果樣,我想知道,E家D青年好得去邊度?



E家人地出來認錯,退出娛樂圈,又唔知你地要講咩喇

網友A:早就寫好稿了的,我都會講喇~沒點誠意~

網友B:演技一流!扮可憐!

網友C:想一走了之?!

我只可以講,D傳媒&周刊(X週刊+X方X地) 及"一些網友",好狗!好低能.

我SUPPORT EDISON !

吹啊 ?

No comments: