(補貼) 12月27日 - KK Happy BirthDay (2007)

唔好意思阿K , 之前想Post上來既 , 但係因為係你生日其間我發生左D唔係幾開心既事 , 所以就將你D相閣埋一邊左...一直忘記Updated , 而家補返比你 ,咪話我成日唔爽你...(笑)

睇D相就知係"電話飯店",前年有去過來,不過今年我地來返,睇見D生意完全無法同以前比,實在太差喇,不過我地都係照樣幫襯...不過真係唔建意再去,因為果度食物好唔衛生...但係,單純既我地,仍然食得好開心,之後食完,仲去左小雲頂坐下,係小雲頂坐,睇住D風景,見到D情侶,再加上手機音樂,突然會有好多感觸,會唸返起好多野,果日既心情,我畢生難忘,唔建議失戀者上小雲頂...建議上雲頂~贏番一二百返來會更開心,輸左去Starbucks飲返個Hot Cappucino再食返個tuna & chicken sandwitches...會舒服好多...(笑)
而家心情經已恢復返100%,所以就Updated返呢個Topic , Happy Birthday K.






果日有去既朋友~見到呢個雪糕...你地有唸起D野嗎?↓


I'm Lovin IT↓

No comments: