12月31日 - Drunk 2008

 12月31日,duty...好排唔排,排我今日duty,搞到我要掌舖掌到八點夜晚...,放工後速趕返屋企沖涼,然後去做司機載權哥,老k同埋monkey,載完後經已十點幾先到第一站,我d同事已經到齊,由於太多人,爆晒檯,所以就join同事一齊坐,live band唱歌...唔係好好聽,但係好搞笑,d酒一桶一桶係咁來.
  倒數事刻,d spary更係射到亂,倒數完,班同事係咁叫酒,可憐的我比人灌醉,入廁所嘔兩輪...冇晒力..最後...總共飲左16桶啤酒...醉晒...當然係由king kong載我返屋企...好醉,好痺,好開心...happy 2008 ,一切重新來過,人生又restart,一切已經過去,忘掉一切唔開心既野,重生!!!!











No comments: