4月29日 - 技安 ~!

阿輝話技安掛住我地wor , 所以今日特登來揾我地飲茶 , 技安仲剪左粒好可愛既短髮 , 佢話咁樣仲似技安wor~哈哈 , 我地今日選擇去Steven Corner飲 , 技安仲比我估左個水草問題 -.- , 一路飲到12點幾 , 唸來唸去都冇地方去 , 佢地就提議去Leisure Mall 附近網吧(Gamebox)打機 , 佢地就玩佢地既DOTA , 我 , KK , Monkey就玩埋D無聊Game -.- , 玩到一半..我同KK去比錢關機先...因為冇野玩...所以一直搔擾佢地打機^^ !! 等到佢地3點幾 , 終於打完...返到屋企 , 上多陣網...訓覺!

呢位仁兄就係技安喇~兩個都笑到見牙唔見眼...^^




呢個係技安比我地估既問題 :
這里有3個三角形 , 請移動2支水草 , 把它變成4個三角形 , 只可移動2支喔!
(全部都是分開隔著的喔)

(答案在下面)

.
.

.

.

.

.


答案揭曉 :

就是移動圖中那兩只...就會形成 "4 个 △" 了囉....有沒有被渣到...=.=

5D , 就係咁廢 !


=.=...5D,即係我班...日日都咁顛...讀呢班冇一日正正常常過...除非少左一位成員(豪 , 雄 , KK & 我) , 少左一個成班就會靜晒...
以下片段...就係我地平時係班經常都會發生既事...幫阿K腳低按摩...



再來個極期待的電影!


The Fast And The Furios Tokyo Drift ! 又係一套非常期待既電影 ! 今日Download左佢既Trailer...睇完Trailer之後 , FEEL到好重Need For Speed Underground既味道 , 仲有D日本妹..^O^...!!!! 簡直令人興奮 !!我Upload 左上去youtube...希望大家欣賞到 ! 好開心近排有好多好正既電影睇同埋好多好正既新GAME玩^^

4月28日 - 阿輝 (18禁)

阿輝 , 呢個人物係我地心目中係個遲鈍,周圍亂放屁既人 , 反應慢係佢性格 , 愛放屁係佢特色 , 佢可以控制咩時候放屁 , 要放就放...十分勁 ! 就係佢呢種鍾意亂放屁既性格 ... 搞到我地忍冇可忍 ! 姦 ! 佢已經唔係第一次比我地姦 , 呢日 , KK 錄左段佢比人姦既情況比大家欣賞欣賞...

請注意 : 此片段含有色情,暴力,惡劣叫聲和不雅行為 , 可能會導致不安 , 請小心 !

4月27日 - 興奮!!


無奈...神早流流比人抓去聽乜鬼Cerama...搞到我地鬼死咁悶...聽到10:30AM ...D老師終於"申"完... WTF !...連下課食飯時間都過埋...食堂又冇乜野買...所以我地被逼出去MAMAK食...(係學校逼我地做壞事=.=")......

然後...放學時間到喇...返到屋企...然後快快沖涼 , 快快食野 , 快快換杉 ...! 3:00PM出發去Times Squre !!!! 我已經等左2日...!係TIMES SQUARE開既BAPE專賣正版店! 雖然冇錢買 , 但係睇到同摸到已經好興奮!!!!個舖頭細細地...入邊一件TEE最少RM340以上...個老細係本地人 , 好明顯呢間唔係Busy Work Shop...入邊有好多老細既收藏品 , 例如..買雜誌送既Baby Milo Cusion(本人都有^^) , BAPE指甲剪...BAPE金卡...等等...都是非賣品,里面還有一小部分既Neighborhood 同埋 Head Porter 既產品...可以話係麻雀雖小 , 五藏齊全!實在太正喇!!...!!

4月27日 - 期待の電影

最近有兩部電影令我非常之期待 , 就係"鬼域"同"至尊無賴" ... "鬼域"吸引我係因為佢係"彭氏兄弟"既作品...仲記得"見鬼"既驚嚇程度...而"至尊無賴"咧...當然係因為鄭中基喇...呢條友既搞笑功力十分勢利...^^期待期待!





"至尊無賴"預告片




"鬼域"預告片



4月25日 - "羞"



最近學校上報紙wor....威晒!仲登埋相o忝!!哈...!仲o岩好影到我地學校既小矮人@.@"TARMIZI先生...[少年被同學打,不敢上學] , 仲出動埋行動黨既人o黎,最把炮既係仲要帶埋記者o黎@@"...
唉...兄台..打咩架啦...係學校平平旦旦過日子嘛好囉...搞埋呢d野...有乜為~

不如學下邊果3條友...留係班訓覺仲好啦...你睇佢地訓到幾舒服...!


该否谈恋爱


拍拖的费用无形中也是一种压力

可是为了寻找自己的幸福

维护小小的幼苗变大树

那份喜悦的感受

我想直到你遇见那个人

你就会明白了


就算是一杯白开水

也是那么有味道 哈哈哈

相信你们也听过 有情饮水饱 哈哈哈

所以没钱也是可以拍拖的 我自己就是这样认为

因为有再多的钱 也不能买到一个爱你的人

不多说了 开始疯言疯语

最后一句 勇敢去爱 [鼓掌]

轉自:阿颖

4月11日 - 小學聚會


哈 , 冇端端話想搞個小學聚會 , FORM5 啦 , 今年再唔搞 , 就冇得搞架啦 , 今次e個淨係一個小小既聚會 , 本來真係一個大聚會o黎架 , 點知有d大忙人果日要做工 , 呢個要上金馬倫 , 果個冇錢去 , 所以搞到冇乜人去...我地既聚會地點係TIMES SQUARE既Chicken Buffet , 一人平均RM17.00 ~.~..都唔係好貴姐 = =... ... 係TIMES SQUARE 聚齊人之後 , 就一齊去Chicken Buffet ~ 見返D小同學 , 有d仲有影像 , 有d直情唔識 = = , 好多都變晒樣...不過唔緊要 , 唔識都當識喇 ~ 食完大概3-4點 , 有D就返先 , 而我地幾個就去金河行下街~ 影下大頭貼 ~ 大概6-7點 , 就齊齊返嚕~


4月4日 - Tmn.Saga 飲茶

Wow...成個月冇Updated啦 - - , 可能近期比較忙..(都唔知忙乜hehe...= =) , 係e個月入邊...都發生左幾多特別野...比如話...破產啦 , 肥左啦 ...同埋戀愛左o忝@ @"..冇端端拍拖左...^^同佢係埋一齊都幾開心...!^^... , 仲有星期6果晚去Tmn.Saga搵阿d飲茶o黎 , 著左件Parka去 ^^ 博冷哈哈!! 叫左個Roti Salad (AYAM)來食^^ , 食到我好濟=.=...無無聊聊就飲完返歸...返果陣仲著住件Parka扮鬼扮馬比KK影相... 冇野搞 = ="

Roti Salad ...Yamyamyam...


LOL...阿RAy顛左=.="