4月27日 - 興奮!!


無奈...神早流流比人抓去聽乜鬼Cerama...搞到我地鬼死咁悶...聽到10:30AM ...D老師終於"申"完... WTF !...連下課食飯時間都過埋...食堂又冇乜野買...所以我地被逼出去MAMAK食...(係學校逼我地做壞事=.=")......

然後...放學時間到喇...返到屋企...然後快快沖涼 , 快快食野 , 快快換杉 ...! 3:00PM出發去Times Squre !!!! 我已經等左2日...!係TIMES SQUARE開既BAPE專賣正版店! 雖然冇錢買 , 但係睇到同摸到已經好興奮!!!!個舖頭細細地...入邊一件TEE最少RM340以上...個老細係本地人 , 好明顯呢間唔係Busy Work Shop...入邊有好多老細既收藏品 , 例如..買雜誌送既Baby Milo Cusion(本人都有^^) , BAPE指甲剪...BAPE金卡...等等...都是非賣品,里面還有一小部分既Neighborhood 同埋 Head Porter 既產品...可以話係麻雀雖小 , 五藏齊全!實在太正喇!!...!!

No comments: