4月29日 - 技安 ~!

阿輝話技安掛住我地wor , 所以今日特登來揾我地飲茶 , 技安仲剪左粒好可愛既短髮 , 佢話咁樣仲似技安wor~哈哈 , 我地今日選擇去Steven Corner飲 , 技安仲比我估左個水草問題 -.- , 一路飲到12點幾 , 唸來唸去都冇地方去 , 佢地就提議去Leisure Mall 附近網吧(Gamebox)打機 , 佢地就玩佢地既DOTA , 我 , KK , Monkey就玩埋D無聊Game -.- , 玩到一半..我同KK去比錢關機先...因為冇野玩...所以一直搔擾佢地打機^^ !! 等到佢地3點幾 , 終於打完...返到屋企 , 上多陣網...訓覺!

呢位仁兄就係技安喇~兩個都笑到見牙唔見眼...^^




呢個係技安比我地估既問題 :
這里有3個三角形 , 請移動2支水草 , 把它變成4個三角形 , 只可移動2支喔!
(全部都是分開隔著的喔)

(答案在下面)

.
.

.

.

.

.


答案揭曉 :

就是移動圖中那兩只...就會形成 "4 个 △" 了囉....有沒有被渣到...=.=

No comments: