6月8日-9日 - 又雲頂?!

本來呢個暑假打算去portdickson既...可惜冇訂到房,唔通真係訓車咩....越唸越折墮...去到咁折墮不如唔去~所以臨 事臨急先被迫去返雲頂...,雖然係悶D...不過自在玩得開心&高興姐嘛...今朝7:00am jc就來我屋企Stanby喇...沖涼執齊晒D野...食埋野...終於10:00am喇...事情發生喇...志霖突然話要拎架車去修理,因為有D問題,唔修理既話就上唔到雲頂...HOLY SHIT!!!所以阿銘&FOOYEE架車就上先...我地就遲 D.....我同JC係屋企等...等.......等............11:00...12:00...1:00...終於有電話喇!等左3個鐘志霖終於有電話來喇!佢叫我地Stanby,大概1:30pm左右 , 佢終於來喇!快快拿D行李上車,出發!車程大概係2個鐘半左右,終於上到雲頂...冇我想像中咁凍,本來今次上雲頂係訓富儀老豆既RIA APARTMENT既,免費,當 然唔區喇!...點知..聽阿銘,MONKEY佢地話...FOOYEE間屋好細...細到有如一間房仔...兼冇廁所...要用公廁...聽到有D寒寒地...阿銘兩公婆同阿伦兩公婆經已租左First World Hotel來住,所以我地都打算租First World Hotel住一晚 RM181,平平地...點知...又有事情發生...由於First World Hotel 過左3:00pm , 即係過左Check In時間 ,所以價錢 就唔同喇,提升到RM250...哇...有D貴...唸下唸下都係住唔過...所以冇辦法, 都係返去Ria Apartment住FOOYEE果間 , 我地渣車落返去Ria Apartment ...拿D行李准備步入RIA APARTMENT時候...突然有條屋主問我地要唔要租房,2房1廳 ,RM180,我地即刻停晒腳步 , 再唸唸下...RM180同頭先First World RM181有咩分別咧?!不如訓好D,過1晚仲好...梗係租喇!!!上到去間屋...同以前我地來果陣既一模一樣 , 真係有D懷念以前咁多人...以前有成25個人...以家得返5個人...仲有20個咧??...好難答...問神喇!係屋入邊休息一陣 , 8:00PM , 沖涼,打扮一下就落去醫下個肚嚕!本來CALL阿銘佢地出來行下街既...點知佢地竟然唔出!?要係酒店訓覺?!!!咩話...算...冇理佢地,我地到FirstWorld行下街...睇下D夜景 , 吹下水...原來,少少人...幾個知已...幾個老友行下街咁,原來都幾開心,幾多野搞笑下架bor!!!^^大概...行到半夜...返去酒店果陣,買左幾罐酒同埋零食上去飲 , 大家一齊睇電視,飲酒,食零食...談天,講笑,我仲同JC玩"上下左右比一比"tim...我輸左,嗚!!!!!!!!玩到痺痺地,就入房訓嚕!!阿輝同MONKEY就係半夜3:00AM果陣出去行街.

我同Monkey

唔知佢做咩,成只烏龜咁=.=


阿輝

Judith & Jessie


正在步入Ria Apartment

First World

又傻喇...

行緊返去Apartment


第二日 , 一早比詠君嘈醒...因為12:00PM前要Check Out...,所以9:00AM幾就比人地嘈醒Stanby執野...早上既雲頂實在凍到不得了!!!!刷牙洗臉...唔敢沖涼...得阿輝沖,執行李,執乾淨間房 , 打扮一下,落去食個靚早餐!...食完,時間大概11:00AM幾,上返去,拿齊行李,交返鎖匙比屋主,然後將D行李放返車度,行路出發去Theme Park !12:00PM,阿銘佢地終於出現,一齊買完票,就入theme park搞嚕!!!入到去,梗係坐"旋轉凳"熱身下先喇!(一D都唔熱,越轉越凍)- -...接住落來,再玩Go Cart !小型跑車~嘻嘻嘻...跑車當中...比我超越既有...一個印度人,阿倫同埋.....JC...呵!超越我既得志霖...佢架車全場最快!可惡!!..接住落來!過山車...好耐冇坐,個FEEL好好好正!!...跟住當然係跳樓機喇...不過呢個我冇坐,JC唔敢...,所以我就錄低佢地坐緊既片段...然後就到坐"飛龍過山車",一D都唔恐怖既過山車,但係呢個實在好搞兼搞笑,我地全部上晒車,亂亂叫...盡情大叫(明明全部唔驚,照樣大叫亂叫)!!哈哈!跟住就入去theme park內部玩"濕身船"...排隊排到一半...竟然話Broken...冇得玩...可惜...,連"山洞過山車"一樣Broken埋...嗚...我地繼續行...睇到個"火車",即刻排對上火車坐下,順便休息下...然後再到"老野車"......呢次既"老野車"快左好多!!!MONKEY,阿輝,阿倫&慧婷一架車,我同JC一架,所以我地架車輕D,而佢地坐我地前邊...所以比我狂撞!!!!!哈哈!,出返外部...我地差唔多玩晒...行到一邊有好多蘑姑既地方影下D相,休息陣,然後行下行下見到個"Space Adventure"太空之旅"...佢地話呢個極度超悶!唔好搞,不過我地照入,Jc,詠君和慧婷就上摩天輪坐,得返我地E班男仔入去坐...入到去,果然...哈哈哈!!連BABY都敢坐啊!哈哈...!!!不過我地又係入去倒亂,亂咁叫!搞到一班馬來婆係度狂笑,哈哈哈!!玩完之後...去等Jc&詠君&慧婷玩完摩天輪之後打算出去架喇,出去果陣,見到個"旋轉凳"冇乜人排隊,癮癮地,決定入去轉多輪先出!!(都係好凍!)哈!爽~~~!玩完....經已係6:00pm幾喇...行返落去搵返架車...跟住就落山嚕......落到去...返途中經過AMPANG,所以就順便去食埋晚餐囉...食到8:00PM幾...返到屋企已經9:00PM幾喇...哈,唔知點解,我仍然好精神!

食緊早餐...


Check Out...交返鎖匙比屋主...

準備沖上雲霄


沖!!!!


坐緊火車.....阿輝係司儀^^

冇得玩"濕身船"...狂o虛~~~


有阿輝 , 冇Sohai .^^

藍 の 心得.回憶. Blogger

嘉儀 & 阿銘

回家時候的夕陽... ... 再見

No comments: