5月12日 - Momo CAfe @ Pandan Indah

今次我地去試下Momo Cafe , 入邊氣氛都唔錯 , 不過嘈左D , 都算係一間唔錯既CAfe , 我叫左個雪糕來嘆 ~ 玩牌...吹水...直到12:00AM , 有人開聲話打機 , Fuck...= =!! 又打機?!,呢個世界真係除左打機,冇其他地方去?話事話 , 確實係唸唔到其他地方去 , 但我可以話 , 我情願一個人坐係Mamak檔 , 我都唔入CyberCafe , 算我融入唔到你地既Dota世界 , 報歉 ! 我就像個白痴既觀眾 , 坐係度睇住你地打機 , 一場又一場 , 一場又一場...我終於頂唔順 , 起身 , 出去燒支煙 , 唸下點樣逃出呢個恐怖既空間 , 終於 , 同阿銘商量好 , 同阿雄借車我渣返屋企 , 再由阿銘渣返去CC...3:00AM幾 , 終於返到屋企 , 成個人即舒服晒...沖返個靚涼 ... 訓返個靚覺...DAmn爽... , 可能你地呢日會幾開心 , 但呢日我頻良心講 , 真係一D都唔Happy , 怨邊個 ?冇得怨邊個既...怨就怨自己點解唔鍾意玩DOTA囉...打機真係咪搞我喇...我真係好驚果種感覺...Is Really DAmn Shit Fucking Boring...!

(去緊CC途中...係FOOYEE架車...污辱左KK)... 但由於相片同影片過份於暴露..所以唔打算放上來...





受害者&兩位強姦犯

No comments: