12月31日 - 永別2005 !

終於到左2005既最後一日啦...今日照常返工...一樣9:45pm放工 , 一放工就匆匆趕去搭車去Tmn.Billion 既 [相見歡] 左... 但係...一上巴士Fooyee就打o黎話Tmn.Billion既 [相見歡] 爆棚 , 所以要轉去Kampung.Pandan既分行 [相見歡] , 所以我就直接撘去Jucsco , 然後等Fooyee o黎我地去 [相見歡] , 所以我 , fooyee , Jessie , Casey , KK , Footiam 最早到...一去到就見到老板娘(仲認得我)^^ , 跟住就見返幾個舊伙計...^^揾佢地傾下計...^^ 跟住我地就o益住水o黎住先...坐左成....唔知幾分鐘...佢地就 o黎齊晒嚕...計下計下成 20 個人 @.@ !! 所以就換大臺 o黎坐 ... 好自然既 , 情侶就坐一邊 , 單身就坐一邊 ... 跟住我地就 o益 左 5-6 打酒 o黎飲... Order自己要食既野 ... 無論係雞 , 羊 , 牛 ...全部都有齊啊...^^ !! 跟住聽到係台上既歌手開始倒數左....一倒數完全部就跑去後邊睇由KLCC放既煙花...(好靚) , 睇下睇下...突然好想要一個女朋友 o黎攬住....... 睇完之後...大家都返番埋去食自己既野...有D就飲完酒...Blur Blur 地 ... 大概...一點幾 ...就差唔多要返左...(聽日要返工架)...跟住就o黎張大合照...點知影到好黑....唔靚...

就係咁...開開心心既就度過2005年既最後一日 ... 係度祝大家 : 新年快樂 !! Happy New YEAR 2006 !


眾情侶...好恩愛...

No comments: