12月24日 - Christmas Count Down ...

琴日BBQ CountDown 已經好累...今日又有返工又要CountDown...不過唔緊要...年輕人就係要搞 !!! 一放工就去Bintang Walk個天橋睇情況先...可能由於落水既關係,所以現場仲未有咁High住...我地就企埋一邊睇下點先......企下企下十幾分鍾左...雨已經聽晒左...D人亦慢慢高潮左...企多2-3分鍾...現場已經開始一片混亂左...我地都等唔唔耐煩啦...即刻沖落去 , 買20皮既SPRAY來殺啦 !!!!!!目標只有靚女同車 ! 一見到靚女唔射簡直對唔住自己 , 見到靚車都要射 !! 行行下見到D熟人都射 !!! 總知就有殺過冇放過 ! 唯一最可惜既就係有D敗類 , 廢柴唔知係咪前世未搞過Spray,係度亂掉Spray罐...搞到傷人...出動埋"紅頭兵"o黎守備掃場 ... D冇腦既人渣...真係希望12月31日唔好再見到佢地...真係收家...失敗.... 12:00過後...亦即係聖誕節左lu !! 跟住再殺到"不夜天"食野...跟住就返lu...返到屋企成2點幾...成3點先訓...
聽日仲要9.30起身返工添....!!! 累死啦 !!!! ... 不過...好爽^^ !!!
各位,聖誕快樂 !!!!

D人慢慢開始逼爆...






o岩o岩搞完...成身都係Spray.. =.= 等緊志霖拿車黎載...(好累左...)

No comments: