7月29日 - 阿雄 , 生日快樂 !

今日係阿雄既爆蛋日 , 阿雄決定去打邊爐wor ~ , 我地選左係友力花園既某間火窩店食 , 8:00pm
豪到我屋企載我 , 載齊晒人出發去友力 , 到之前買左個Tiramitsu Cake送比阿雄食 , 到左果度 , 阿雄佢地已經食緊 , 我地都唔等喇 , 已經好痛餓既我 , 開始係度博命食 , 然後志霖 , 阿潘佢陸續有o黎 , 一人10幾皮 , 食到擠擠 ~ 食完之後 , 坐下吹吹水 , 11:00pm點幾收錢埋單 , ROUND2選擇去SUNGAI LONG 既第一站飲野切蛋糕 , 12:00am切蛋糕 , 有D係度足棋 , 鋤D , 我Monkey , Steven 同埋豪就玩積木 , 玩到Last Round好鬼刺激 ! 搭到非常高 ! 大概2:00am , 開始疲倦 , 埋單閃人 , 打機腳就閃去Cyber Cafe打D , 唔打機既就閃返屋企囉~

Repeat - - - 阿雄 , 生日快樂樂樂樂樂樂~









第一站時影低既

玩積木緊張時

No comments: