4月17日-(TWINS) South City Plaza 回顧照片









4/17 , 超正既一日 !! , 睇雜誌...報紙...收到Twins 4月17要o黎 South City..簡直爽到不得了 ! !果日,由我朋友-銓-載我,KK同埋C.Lim去,KK帶左部Canon相機去...簽名當然由我去簽...因為之前我有佢專輯..(前度女友送的)非常感謝佢>"< !!! 而KK同C.Lim就到二樓搶好位影相!!!!!!!

永遠都記得同阿嬌握手既果一刻!!!!!!!! 心跳x100000 !!

以上係由KK影既相

以下係我既TWINS親筆簽名專輯照





No comments: