10月2日 - 阿倫誕


Happy birthday 阿倫 , 今日放完工去times square同cheelam佢地集合 , 然後去返金河Redbox 等 , 等左好耐下阿倫佢地都未到 , 所以我地(chelam , 阿輝 , 豪 and KK)入去唱住先 , 大概10分鐘後 , 阿倫佢地到喇 , 人都齊喇 , 唱到"戰爭"首歌 ,唱到爆聲 , 失聲 , 太High喇 ... 一路到凌晨3:00am , 福建 , 印度乜歌都唱埋喇 , 最後...黎首"朋友"最正啊...一班兄弟集埋一齊 , 唱"朋友" , 呢種場面要珍惜啊 ! 阿倫 , 生日快樂 !!


唱緊"朋友"的時候影低既 , 珍貴的場面...朋友


10月1日 - Anatomi



不知不覺年尾喇 , 不知不覺學校生活漸漸結束喇 ... 很多人慢慢開始揾PartTime Job來做嚕...我都唔列外 , 不過我搵既係FullTime , 呢排留係學校真係極無聊 , 頂唔順喇!唔理得咁多 , 做份Fulltime喇!parttime太難揾喇!連續係SungeiWang蒲左5日 , Mickey Store , 賣鞋 , Body Gloves 等等等等...乜都見齊晒 , 都係一句 : "留低電話 , 我地會Call你架喇"... , 第5日..終於有人Call我喇!Anatomi , SungeiWang 2nd Floor , 1 號開工嚕...好開心可以入到間店 , 入邊d服裝我都相當鐘意!D員工都好Nice , 不過可惜既係會同朋友AND女朋友見面少左...雖然好唔捨得 , 但係生活遲早始終會改變...,而我就提早改變左自己既生活 , 好事或壞事 , 見仁見智 .
我同Julian , 佢係搞Punk既典型者亦都係我同事

Julian既朋友 , 都係搞Punk既