11月25日 - 介紹給您們..

最近冇乜野做 , 所以係屋企打暑假GAME , 最近有個新GAME推出...!!CALL OF DUTY 2 , e個GAME之前我玩過第一集架喇,已經好正 !! e家仲出第二集 , 我點會唔玩ler!! e集認真刺激!!無論畫面或聲音都非常逼真 !! 一搞起o黎完全傻晒 , 你會非常投入隻GAME !! 冇呃你.. =.= 做咩好似變左GAME既網站左ger... ... =.=" 冇論如何都要試下e個Game..正 !

以下係我Screenshots起o黎同大家分享 :







11月24日 - 好好好耐冇見...!!

好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐冇UPDATE喇 , e排真係冇地方去...sien到死....=.=都冇野Post , 日日齋飲茶....前幾日仲去MEGAH新開既Cafe搞....=.= 搞到成間野好似我地開既咁....勁o曹!!...我冇份打 , 所以拿個電話Cap左當時既情形落o黎...富哥似乎輸到好唔甘願... =.="算喇 , 打場GAME jer.....


11月1日 - 目標 : LeVi's 510 !!


睇中左好耐 !!... >"< 我要買!!! 成RM250.00 , 好X貴 !!e期出糧得280...=.="所以只買一件APE TEE同埋一件Radio Active既褲...不過都幾滿意!! 不過我目標係Levi's 510 !RED LooP , 等我 !

10月26日 - 發燒....


冇程程發燒,喉嚨痛,頭痛... >"< 病到七彩..好辛苦...去左Suntex間Klinik睇病...好彩冇咩人,等左一陣就搞掂 , 成晚都係屋企 , 電腦又有問題... 整唔到...頭髮長左...<病>..出唔到去剪... >"< 好想死既感覺 !!!!