9月27日 - 生日快樂ar,阿豪哥!!


9月27日,大猩猩的誕生!!!係班,淑芬同秀美為e位豪哥慶祝生日,搞到豪哥幾開心,今晚仲要唔知去邊度食野tim...今晚先打算^^

p/s:考試.....好悶啊!!!悶到我出汁啊....好想大叫:我唔要考試!!!!!!!!!!!!!!

9月23日 - 冇咩特別既一周...


學校大考就到lu...有D人顧住溫書,不過大部分人都係..照常咁過...(包括我)..= . = 我係老實人...所以e個星期都冇乜特別野搞...好悶...今日個天仲要落水...搞到連飲茶既心晴都冇埋...yo......前幾日都唔得閑UPDATE BLOG...都忙緊考車既野,不過都PASS左啦...搞掂晒...仲有,唔知幾時係SUNTEX街邊鐵杵度睇到張廣告... "專醫生蛇皮膚病痣蒼".....第一次睇到果陣....睇到八只眼....究竟佢寫乜啊....原來....佢冇寫 "," 豆號.....仔細D讀...先知佢講咩....冇D專業...

9月17日 - 中秋晚會BBQ


琴日去完PARTY,今日又BBQ,真係都幾唔得閑,由於今日中秋,就隨便係suntex開個BBQ,都幾唔錯既一個BBQ,果度真係好大風,11點幾,D人走得7788之後,淨低我地幾個仲係度講鬼故....= ="都幾無聊,中間果度都玩得幾顛,可惜太黑,乜都影唔到,亦影唔到乜夜搞笑既場面...可惜..>"< 如過影到實好好笑...今日都係好早返,冇果種心晴去"浦"...

9月16日 - 生日快樂




好朋友生日,梗係要捧場,慶祝地就系S.G.L既"大美鼠"餐廳,都幾正既幾隆重既一個PARTY,成班著到似乎要出SHOW咁款,周圍都係閃光燈,正,哈哈,都有D唔係幾瑜快既事情發生,不過過一陣就冇事啦,算啦...到凌晨12.00幾....大家各自返歸lu.....係啊,果日仲影左幾張相,而家放上o黎比大家睇睇..!!請請~~

9月13日 - 林浩康 ...



e位靚仔係我侄仔^^好鬼鐘意佢,好可愛 ! !  仲有,佢名叫林浩康.....明星名...真係搞野.

9月11日 - 數硬幣...


一塊硬幣就o黎唔用得lu....所以今日下午趁得閑...倒晒D散錢出o黎計...存左都有成幾個月lu.....有D唔捨得tim....計左成半個鐘...鐘於有總數啦...RM108.00 !! .. 幾個月咁樣存下存下...都有成108..正..!

--------------------------------------------

ps : e兩日既周末都幾悶....冇地方去...悶..!! 不過....下個禮拜就中秋lu..! ! 好耐冇開BBQ嚕! ! 期待下個禮拜既BBQ來臨 ! 哈哈 !

枯委了的四葉草...


我到了这个时候还是一样,夜里的寂寞容易叫人悲伤,我不敢想的太多,因为我一个人,迎面而来的月光拉长身影,漫无目的地走在冷冷的街,我没有你的消息,因为我在想你,’爱我别走’,如果你说 "你不爱我",不要听见你真的说出口,再给我一点温柔,"爱我别走",如果你说 你不爱我,不要听见你真的说出口,再给我一点温柔


...愛我別走

9月5日 - 無聊兼黑仔


神早...冇事做..去到學校,睇到個日出都幾靚...放玩書包,即刻同KK,BO sheng 去食堂後邊度影左幾張相...有D無聊... =O="" 今日仲比老師抓頭發tim....好黑仔...BO SHENG 仲比老師沒收埋手機TIM...仲黑仔 +.+ ......總知就...唔爽啦今日...Damn..it !

?月??日 - 飲 ! ! !




果日 .. 忘記幾號lu....我請大家去 "第一站" 飲酒 , 我地足足叫左兩桶來隊~足足飲左10幾支...坐左成....幾個鐘後...~有人飲到醉醉地lu....^^ ,所以就埋單, 係返既途中..有條友係車嘈死人...條友就係.."老野" = " = ...仲比我影到佢既醉貓樣tim....呵..! 就咁樣,飲左100幾皮 = = "

...(我等緊你地請番架) ! ! !

7月31日 - 雲頂半夜游

為左提早慶祝我既生日..但係唔知去邊度搞......係Mamak檔坐左好耐...終於,有答案啦...[雲頂] !!我地成夜晚11點幾先出發...去到果到,都唔知幾點lu....係山腳休息左一陣,出發上山...到左之後...心情好興奮! ! 好凍 ! >"< !! 搞到好開心...!!!! 一個相當難忘既回億 ! 搞到累啦,揾到一間價錢相當平既舖頭食野...之後..就落山lu...落山途中...出左D小意外...不過...小事o黎jie ! 唔算太嚴重...返到屋企..成 4.00AM 幾左..>"<...唔掂..!一趴落床就訓 lu..... 途中...錄左一段短片...e家..我放上o黎比大家睇睇 !! 按PLAY就睇到喇

?月??日 - 蓮花 =.=


係學校...落課時間...坐下坐下..無端端坐成蓮花形咁左 =.="" 根住就好隨手咁拿手機影左囉o黎 ^^

?月??日 -夾 夾..!

前幾個月,係KK屋企錄左一段短片..."果舊野"...比我地夾夾啊...! ! ! 哈 ! ! !

請按START就有得睇架喇:


8月25日 - Sungai - Gapai 山水游




驚險...刺激既山水游 = = , 上個月..突然間想玩水..就決定去左GAPAI..,係路途中本來係風和日麗既 ... 點知...一到GAPAI .....竟然落狗屎(下雨)...我地冇理乜野,直接上到半山去玩...點知.....雨...越落越大...山水也越o黎越凍...>"<"" 根本玩唔到...逗留左一陣..我o地確定落番下邊搞...=.="落山既途中驚險重重...! 泥松..又滑!..仲有人PK添...=.= "" 千辛萬苦 , 一落到去...雨細左...正啊!!...無情既係咁玩...!! 到左5點幾6點左右...落山LU....!!落山前仲幫兩對情侶影左張相留念留念...^^就係咁,又驚險又刺激既山水之旅...就咁玩完.

開張

9月4日--- *藍 の 心得.回憶 * - ! !